![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
Sie informuje, że właśnie dojechał do mnie FH001.
Jak się zamontuje to się coś napisze. Regulator został zamontowany. I jak to w życiu bywa są dwie wiadomości. 1. Dobra - to to że lekko ciepławy - zgodnie z oczekiwaniami. 2. Zła - to to że pitolona złączka kabli fazowych - na tych trzech żółtych - dalej się grzeje jak szalona. Wiadomość trzecia: jest problem z oryginalnymi wtykami do tych regulatorów. Dlatego jakby ktoś miał ochotę na podobny, to podpowiem że w CBR 600RR jest też FH chyba 008, ale ma wystające kable - jak w naszym - wiec wystarczy ciachnąć wtyczkę i gotowe. I jeszcze napięcie: bez świateł 14,4V, na światłach 14,0 V - mogłoby być trochę więcej, ale wystarczy. Ostatnio edytowane przez Dzieju : 25.06.2012 o 08:01 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Regulator a moc motocykla | Nonek_ | Układ elektryczny i zapłonowy | 0 | 06.05.2012 20:48 |
Wygotowany regulator | Chomski | Układ elektryczny i zapłonowy | 1 | 22.07.2010 23:54 |