![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Dalej jest to zwykły tyrystorowy regler jak te w Afri. Mam taki, ale nastepny kupie taki jak ma PKU
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
|
![]()
Zgadza się
Moim celem było uzupełnienie dyskusji o dodatkowym czarnym przewodzie w niektórych regulatorach. Raf Cytat:
A chodzi o to, aby jeździć ![]() Wszystkiemu winna konstrukcja regulatora a właściwie zadzada działania. Temperaturę powoduje zwieranie do masy... Czy musi tak być... ![]() Gdyby był regulator, który nie zwiera do masy to by było rozwiązanie. Mniejsze znaczenie ma czy to tyrystorowy, czy transyztorowy.. Oba się grzeją tylko różnią się sprawnością i wytrzymałością. Pewnie dla nas pewnym rozwiązaniem jest tranzystorowy, ale i tak nadal kontrolujemy temperaturę, zaglądamy, czyścimy styki itp.. Jeszcze trochę poszukam ......... Ostatnio edytowane przez Dzieju : 08.02.2013 o 23:11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
FHxxx zimny jak lód
![]() Im mniejsza cyferka tym lepiej - lepsze parametry. trzeba sprawdzić numerki ale: http://www.allegro.pl/item798697026_...n19_07_08.html http://www.allegro.pl/item787326982_...br_600_rr.html http://www.allegro.pl/item795386112_...2004_2008.html http://www.allegro.pl/item788312316_..._napiecia.html http://www.allegro.pl/item791111932_..._rok_2005.html tyle że te wysokie mogą się nie zmieścić pod boczek. Ostatnio edytowane przez Dzieju : 25.06.2012 o 08:07 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 154
Motocykl: RD07
Przebieg: 58000
![]() Online: 2 dni 19 godz 7 min 3 s
|
![]()
YZFR1W
YZFR1WC SERVICE MANUAL Rectifier/regulator Regulator type Semi conductor-short circuit Model/manufacturer FH012AA/SHINDENGEN Regulated voltage (DC) 14.2–14.8 V Rectifier capacity 50.0 A Withstand voltage 40.0 V 90 x 84.5 x 32mm - trza pomierzyć...
__________________
pozdrawiam, Konrad. Ostatnio edytowane przez Dzieju : 25.06.2012 o 08:08 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
|
![]()
200 a nawet 250 za używkę....przegięcie jakieś..
Hej, Z przyjemnością informuję, że przetestowałem nowy regulator. Producent instaluje go od 5 lat w moto i quadach. Wersja dla nas (do Afryki) powstała po moich sugestiach zebranych z Waszych postów i uwag. Regulator nie oddaje napięcia do masy, zatem nie grzeje przewodów, trzyma napięcie, sam grzeje się z dużym zapasem. Ogólnie daje radę w quadach (uzwojenie prądnicy okoó 500W) czyli nawet przy wyciągarce. Nasze 350 to Pan pikuś. Zrobiłem podstawkę umożliwiającą montaż w afryce. kolory i ilość przewodów dostosowana do naszych maszyn. Cena wyjściowa wraz z płytką do mocowania i specjalnymi śrubami - 265 zł Piszę dopiero teraz ale czekałem aż testy pójdą pomyślnie. Rafał Ostatnio edytowane przez Dzieju : 25.06.2012 o 08:09 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Regulator a moc motocykla | Nonek_ | Układ elektryczny i zapłonowy | 0 | 06.05.2012 20:48 |
Wygotowany regulator | Chomski | Układ elektryczny i zapłonowy | 1 | 22.07.2010 23:54 |