![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
|
![]()
pku,wielkie dzięki za obszerne rady. Obiecuję, że jeśli to rozbebeszę to się skontaktuję i pomyślimy nad doświadczeniem. Zrobię również foty i pomiary.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Raczyce/Wrocław
Posty: 2,012
Motocykl: RD04
Przebieg: 3 ....
![]() Online: 1 miesiąc 21 godz 56 min 54 s
|
![]()
Aleś zdjęć narobił
![]() dzięki ... i spać nie możesz ...
__________________
AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
Jestem pod wrażeniem. Kawał dobrej roboty
![]() Ten kolorek cewki jest niestety związany z grzaniem jednej z nich. Czyli występuje jednak także grzanie uzwojeń prądnicy. To że akurat jednej to może być związane z "odpływaniem" jednego z tyrystorów /są trzy po jednym dla każdej fazy/ w regulatorze. Miałeś może uszkodzenie regulatora ? Mogło to powstać przy spaleniu tyrystora - kiedyś wcześniej. Jakiej średnicy włożyłeś kable ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
|
![]()
Nowy przewód to 1,5 mm (oczywiście wewnątrz)
Z izolacją to będzie nieco ponad 2,5mm. To maksymalna średnica jaką można upchnąć w przelotkach bez zbędnego ścisku. Ponadto to taki sam przekrój jak oryginału wiżaki wychodzącej z regulatora. Uznałem, że nie ma co przesadzać. Wymienię regulator i wtedy podzielę się spostrzeżeniami. (szukam używanego zamiennika od innych moto) Rafał Cytat:
Cytat:
HONDA CBR 1100 XX 01-06 CBR 1100 XX 99-00 VFR 800 98-99 VFR 800 00-01 VFR 800 02-03 VFR 04 < Poniżej opis produktu i krótki opis podłączenia potwierdzający wersję Xargo1: "Regulator ten znakomicie zastępuje bardzo awaryjny regulator w Hondzie VFR 800 98-99. Kostki pasują w miejsce starych oprócz kabla czarnego, który podłącza się do "+" (tylko w miejscu, gdzie pojawia się on po włączeniu stacyjki) Długość kabli 40 cm + gniazdka Oznaczenie kabli -2 czerwone plus, 2 zielone minus, 3 żółte oraz jeden czarny." i sam regulator, którego dotyczy opis: REGULATOR NAPIĘCIA.jpg Ostatnio edytowane przez Dzieju : 25.06.2012 o 08:06 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Regulator a moc motocykla | Nonek_ | Układ elektryczny i zapłonowy | 0 | 06.05.2012 20:48 |
Wygotowany regulator | Chomski | Układ elektryczny i zapłonowy | 1 | 22.07.2010 23:54 |