![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
Jeszcze mały newsik o regulatorach serii FHxxx.
Wyczytalem w sieci, ale nie w dokumentacji tylko na forum /wiecie jak to jest z tymi forami ![]() Ogólnie chodzi o to, że prąd zmienny na tych 3 żółtych kabelkach jest BARDZO zmienny /np. skoki amplitudy ja wypatrzyłem nawet do 80V/ i tak modele z większą cyferką mają większa wydajność prądową, ale za to tranzystory są odporne na mniejsze napięcia na wyjściu prądnicy /nie wiem skąd to się bierze ale może ma to jakieś uzasadnienie w technologii MoSFET/ Czyli: FH001 ma najmniejszy prąd (35A), ale największe "zabezpieczenie" .. .. FH012 ma największy prąd (50A), ale najbardziej jest narażony na spalenie przez prądnicę. Dla FH001 była podana wartość bezpieczna amplitudy napięcia na poziomie 200V. Dla FH012 TYLKO 40V. Tak pisze, bo jakby ktoś chciał zakładać to może to mieć znaczenie. Do tej pory myślalem że najlepiej FH012 i takiego szukalem, nie było, to zamówiłem FH001 i .... wychodzi że miałem farta. i jeszcze to: -Model=FH001 (SHINDENGEN) -Regulator type=Semiconductor, short circuit -No-load regulated voltage=14.1 ~ 14.9 V -Rectifier capacity=35 A -Withstand voltage=200 V Stator Coil resistance= 0.15~0.23ohms -Model=FH011AA ( SHINDENGEN) -Regulator type=Semi conductor short circuit -No-load regulated voltage=14.3 ~ 15.1V -Rectifier capacity=50 A -Withstand voltage=100 V Stator Coil resistance= 0.14~0.18ohms Model/Manufacturer FH012/SHINDENGEN Type Short circuit type No load regulated voltage (DC) 14.2 ~ 14.8 V Capacity (DC) 50 A Withstand voltage 40 V jak widać ma znaczenie jaka jest prądnica: Stator Coil resistance= 0.14~0.18ohms W Afryce jest 0.1-1.0 Ohm wg Haynes'a Ostatnio edytowane przez Dzieju : 25.06.2012 o 07:59 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Regulator a moc motocykla | Nonek_ | Układ elektryczny i zapłonowy | 0 | 06.05.2012 20:48 |
Wygotowany regulator | Chomski | Układ elektryczny i zapłonowy | 1 | 22.07.2010 23:54 |