Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > BMW

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 01.03.2022, 16:10   #10
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,737
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 19 godz 13 min 0
Domyślnie

jeśli będzie cokolwiek z Canem szyna wypluje błąd - TEORETYCZNIE przy zbyt dużym poborze na danej bramce taki błąd powinien się pojawić.
z drugiej strony - takie systemy jak hamulcowy powinny działać w odrębnym obszarze tej instalacji. nie wiem jak jest to tutaj zrobione.
reasumując nie wydaje mi się, żeby cewka przekaźnika coś mieszała na bieżąco, ale TY szybko się możesz dowiedzieć wracając do oryginału na chwilę.

na koniec - z delikatnymi instalacjami CAN i przekaźnikami trzeba uważać. niby napięcie/prąd pobierany przez przkaźnik są niewielkie ALE przy jego załączeniu/wyłączeniu dochodzi do indukcji znaczących napięć w samej cewce, a te napięcia już potrafią namieszać - dlatego cewki w instalacjach CAN zabazpiecza się diodą - właśnie po to aby uniknąć 'cofki' w system.

nie twierdzę, że tak się dzieje ale piszę per analogia do maszyn w których przychodzi mi czasami pracować i usuwać/znajdować awarie.
BTW ponahooooy włączałeś się w pozycję - w BMW nie ma dedykowanego wyjścia prądowego do zasilania np. grzanych gaci czy ekspresu? tak żartobliwie pytam serio.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.