|
![]() |
#1 | |
trampkarz emeryt
![]() |
![]() Cytat:
Grunt że mam 3 rzetelne namiary ![]() Widmo80 - doskonale rozumiem. Ja własnie dlatego nie chciałem GSa kiedyś bo trochę przytłaczała mnie masa a 1200 był daleko poza zasięgiem. No i fakt, 120 na budziku, niecałe 4 tys rpm i motocykl płynie, paląc poniżej 5,5L. Oczywiste że 800 fajniej się sprawdzi na polnych drogach, geometria, masa, kółko 21, to wszystko robi swoje. Może i powinienem był mocniej przyjrzeć się 800...ale skupiłem się na tym do czego będę motocykla głownie używał. Niemniej 800 jako kompromis wydaje się bardzo dobrym następcą motocykla typu trampek. Pozdrawiam zimny |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
Wcale 800 się tak lepiej nie sprawdzi niż 1200. 800-tka jest fajna ale 1200 ogólnie jest bardziej uniwersalny. A jak ktoś najwyżej szutrami jeździ to zupełnie nie ma gadania, bo wtedy nie ma chyba nic lepszego niż 1200 (a LC to już zupełna petarda). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
trampkarz emeryt
![]() |
![]() Cytat:
![]() Znaczy, że dobrze wybrałem ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() |
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |