|
|
|
|
#1 |
![]() |
Docent w Bydgoszczy więc chyba nie po drodze. Ale fachowiec również wszechwag.
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Cytat:
Grunt że mam 3 rzetelne namiary Widmo80 - doskonale rozumiem. Ja własnie dlatego nie chciałem GSa kiedyś bo trochę przytłaczała mnie masa a 1200 był daleko poza zasięgiem. No i fakt, 120 na budziku, niecałe 4 tys rpm i motocykl płynie, paląc poniżej 5,5L. Oczywiste że 800 fajniej się sprawdzi na polnych drogach, geometria, masa, kółko 21, to wszystko robi swoje. Może i powinienem był mocniej przyjrzeć się 800...ale skupiłem się na tym do czego będę motocykla głownie używał. Niemniej 800 jako kompromis wydaje się bardzo dobrym następcą motocykla typu trampek. Pozdrawiam zimny |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Ostrów Mazowiecka
Posty: 1,534
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 33 min 51 s
|
Cytat:
Wcale 800 się tak lepiej nie sprawdzi niż 1200. 800-tka jest fajna ale 1200 ogólnie jest bardziej uniwersalny. A jak ktoś najwyżej szutrami jeździ to zupełnie nie ma gadania, bo wtedy nie ma chyba nic lepszego niż 1200 (a LC to już zupełna petarda). |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Cytat:
Znaczy, że dobrze wybrałem jak się polubimy i zostanie na dłużej to może kiedyś jego następcą będzie LC ale naprawdę, nie ma co planować, po 50km stwierdzam że sprzęt (silnik) ma dokładnie taki charakter jak lubię. Troszkę jak V-Strom 650 tylko wszędzie jest więcej mocy i momentu.
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Ostrów Mazowiecka
Posty: 1,534
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 33 min 51 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|