Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > BMW

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 06.03.2022, 13:23   #1
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Też myślałem o montażu silnika na śruby ale bałem się wiercenie C i gwintować by nie przebić jakiś kanałów lub też nie osłabić ich. Miałem przed oczyma sytuację że po gwałtownym wciśnięciu klamki kanały się "łączą" w jakoś dziwny obwód i tracę hamulce.Byl bym bardzo ostrożny , bardzo
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.03.2022, 13:34   #2
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,807
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 47 min 35 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał dubel Zobacz post
Też myślałem o montażu silnika na śruby ale bałem się wiercenie C i gwintować by nie przebić jakiś kanałów lub też nie osłabić ich. Miałem przed oczyma sytuację że po gwałtownym wciśnięciu klamki kanały się "łączą" w jakoś dziwny obwód i tracę hamulce.Byl bym bardzo ostrożny , bardzo
No tak, to cenna uwaga. Pomyślę nad tym. Planowałem wiercić nie głębiej niż 1-2mm poniżej tych wystających dynksow które się zakuwa. Testy jak głęboko są jakieś kanały wykonam na pompie z focusa która i tak ma być dawca. Aluminiowy blok nie jest identyczny ale bardzo podobny.

Dzieki Dubel bo trzeba takie kwestie wziąć pod uwagę - może wymyślę to jakoś zupełnie inaczej. Ale to jak będę miał pompę z Forda u siebie i podumam jak to mądrze ogarnąć. To jednak hamulce, faktycznie nie chciałbym naprawiając coś zepsuć.
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.