|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Czy abs może calkowicie zablokować koła? Jeśli tak to nie robiłbym rzeźby z pompą od fokusa.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2012
Posty: 968
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
trampkarz emeryt
![]() |
![]() Cytat:
Z pompy fokusa planuje wykorzystać tylko i wyłącznie silnik który jest na 99% identyczny jak ten w pompie bmw. Zresztą cała pompa i sterownik jest taki sam tylko wiadomo, w moto pod 2 koła a w aucie pod 4. Osobiście widzę w tym mniejszą rzeźbę niż ponowne otwieranie samego silnika. To zawsze mogę zrobić. Niemniej, jeśli kierunek jest zły i są ku temu podstawy, będę wdzięczny za porady. Nowa pompa w ASO 6900zl więc predzej będę jeździł bez dodatku w postaci ABSu ![]() Co do sterownika pompy - masz na myśli pompę paliwa? Mam wpis w historii z aso pt. Akcja serwisowa wymiana elektroniki i osprzętu pompy paliwa w 2011 roku, jeszcze w DE u 1 właściciela. Dzięki Cezarus za info! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2012
Posty: 968
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]()
Tak wymienili caą pompę z jej obudowa i sterownikiem (w BMW jest to cały celement)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Dzięki bardzo za info, także za wcześniejsze dot abs. To właśnie jest tak że jak jest, to niech działa o ile naprawa nie będzie kosztowała milionów. Bo jak działa to trzeba przyznać że jest bardzo dobry na asfalcie a w razie co zawsze jest guzik żeby go wyłączyć.
|
![]() |
![]() |