Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30.12.2023, 18:16   #1
tuzmen


Zarejestrowany: Oct 2021
Posty: 18
Motocykl: RD03
tuzmen jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 17 godz 58 min 17 s
Domyślnie

Grzebałem już kilkunastu sprzętach ale ten jest najmniej przemyślany pod kątem serwisu.
Przykład: prozaiczne dolanie płynu chłodnicy to zdjęcie baku a to odkręcenie pięciu elementów obudowy razy ileś tam srobek. A najpiękniejsze to do zdjęcia zębatki zdawczej trzeba odkręcić wachacz. Zdejmowanie tylnego koła tak samo porąbane jak w moim dziobaku więc już się przyzwyczaiłem. Wiązka kabli nad tylną głowicą ciężko wyjąć pokrywę. Trzeba pamiętać o odkręcenie świec przy regulacji zaworów. Plus to fajna blokada wału dla gmp ale minus za nie do konca przemyślana serwisowke.
Miałem profilaktycznie wymienić rozrusznik na ten z cbr ale jak popatrzyłem gdzie on jest to dałem spokój. Ogólnie ciasnota wewnątrz kratownicowej ramy mocno komplikuje pracę
tuzmen jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.01.2024, 20:17   #2
goral
GDANSK
 
goral's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: GDANSK
Posty: 40
Motocykl: juz bez afryczki - niestety
goral jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 godz 41 min 59 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał tuzmen Zobacz post
Grzebałem już kilkunastu sprzętach ale ten jest najmniej przemyślany pod kątem serwisu.
Przykład: prozaiczne dolanie płynu chłodnicy to zdjęcie baku a to odkręcenie pięciu elementów obudowy razy ileś tam srobek. A najpiękniejsze to do zdjęcia zębatki zdawczej trzeba odkręcić wachacz. Zdejmowanie tylnego koła tak samo porąbane jak w moim dziobaku więc już się przyzwyczaiłem. Wiązka kabli nad tylną głowicą ciężko wyjąć pokrywę. Trzeba pamiętać o odkręcenie świec przy regulacji zaworów. Plus to fajna blokada wału dla gmp ale minus za nie do konca przemyślana serwisowke.
Miałem profilaktycznie wymienić rozrusznik na ten z cbr ale jak popatrzyłem gdzie on jest to dałem spokój. Ogólnie ciasnota wewnątrz kratownicowej ramy mocno komplikuje pracę
Tuzmen, fakt czasami trzeba pokombinować tu i ówdzie, ale ogólnie to nie ma tragedii. Napisz proszę co to za patent z tym rozrusznikiem od CBRy i czy po wymianie kończą sie problemy z kręceniem w temperaturach poniżej 5 stopni?
goral jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki Franz Honda - inna niż AT & NAT 65 21.06.2023 15:37


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.