|
|
|
|
#1 |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Odnośnie zaworów to za punkt odniesienia weźcie GSa 1200 do 2010 na śrubkach
Muszę przyznać że wiele rozumiem ale wyjmowanie wahacza do zmiany zdawczej to już grubo. Choć jak tak inaczej na to spojrzeć - przynajmniej łożyska wahacza jest okazja przejrzeć, przesmarować ![]() Ładne te wasze pomarańcze, nie są to raczej maszyny dla mnie raczej ale ładne |
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() |
Cytat:
__________________
Pozdrawiam Michał |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
![]() Moze moto bite, cos przesuniete , nie mam pojecia. Ja mam 1190R jak wyszlo z fabryki i przy wymianie napedu wachacza nie dotykam |
|
|
|
|
#4 |
|
Stary nick: Kacior
![]() |
Dokładnie. Wczoraj także wymieniałem cały kompletny napęd i bez jakiś dziwnych rzeczy jak odkręcanie wahacza.
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 16:37 |