|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Oct 2021
Posty: 18
Motocykl: RD03
![]() Online: 1 dzień 17 godz 58 min 17 s
|
![]()
Za to w 11 drogocenne zegary są przykręcone na 3 inbusy. 30 sek roboty dla kogoś z inbusem. Zastanawiam się czy nie potraktować ich wiertłem 😜
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,247
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 4 godz 22 min 2 s
|
![]() Cytat:
Kupiłem w zeszłym roku kitajski TPMS. W komplecie dostałem imbusa do zamocowania wyświetlacza. Jakież było moje zdziwienie, że moimi standardowymi kluczami imbusowymi nie mogłem tego dokręcić ani odkręcić. Nr 4 latał luźno, a nr 5 nie wchodził. Wziąłem suwmiarkę i zmierzyłem ichniejszego imbusa 4,7. Hm... o so chozzi?! Wygląda na to, że jest to niezłe zabezpieczenie na "kogoś z inbusem". ![]() Tylko gdzie takie śrubki kupić?! PS Dla sprytnego złodziejaszka jest rozwiązanie. Wbić któregoś zbliżonego wymiarem torxa i da radę. Nie raz tak odkręcałem obrobione ampułkowe... PPS Znalazłem wytłumaczenie. Po prostu użyli hamerykańskiego calowego imbusa 3/16.
__________________
Romet R125 vel Debeściak Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek Ostatnio edytowane przez MrWaski : 06.01.2024 o 06:08 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 15:37 |