|
![]() |
#1 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Panowie, brać bo w 2024 zmienią się normy emisji, napchają komputerów, zwiększą pojemność etc. i z tego trampka zrobi się kasztan co do końca gwary nie da rady bezawaryjnie przejechać jak te nowe Afryki SD09 czy jak one się zwią teraz.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 8 s
|
![]()
brak możliwości regulacji tłumienia zawieszenia ogranicza ten motocykl do wąskiego grona nabywców / zastosowań. Oczywiście można tłumaczyć, że stary też nie miał ale to było niemal 20lat temu. Czy można podróżować takim motocyklem zapakowanym turystycznie oraz w takiej samej konfiguracji zawieszenia latać sobie solo sam po terenie... pewnie można.
Ciągle szukam jak reguluje się napięcie wstępne tylnej sprężyny bo ma cichą nadzieję, że nie jest to nakrętkami... których i tak nikt nie będzie kręcił. Oczywiście kompatybilność części to jest dobre rozwiązanie dla producenta jak i nas użytkowników. Będzie więcej części używanych na rynku to i ceny niższe. |
![]() |
![]() |