Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09.11.2022, 09:58   #1
Komar
 
Komar's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Łapanów
Posty: 303
Motocykl: RD03
Przebieg: 97546
Komar jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 15 godz 16 min 26 s
Domyślnie

Mada dokładnie ma rację. Prawie nikt nic nie zmienia w zawieszeniu poza gronem napaleńców uczonych w piśmie.

Motocykl ma za zadanie jeździć komfortowo.
Świat składa się w większości z ludzi- pokemonów, którzy są gadżeciarzami. Producenci prześcigają się w wciskaniu nam kolejnych gadżetów których de facto nie potrzebujemy ale się nimi "bawimy". Sami sobie jesteśmy winni. Przez nasze podejście mamy "wyścig zbrojeń" u producentów.

Dlaczego taka T7 jest fajna? Ponieważ nie ma wielu gadżetów i niepotrzebnych bajerów.

Szkoda, że rury wydechowe idą pod silnikiem. Trzeba będzie montować udziwnioną osłonę na silnik/ rury.
Jaki by nie był poprzedni model to rury szły bokiem.
Sam dziesiątki razy przy waliłem spodem o kamienie/ krawężnik.
Dzięki temu, że rur nie było pod spodem "uratowałem" wydech.
Siedemsetka miała ciekawie zamontowaną centralną podpórkę. Chroniła ona częściowo silnik, tylne zawieszenie oraz katalizator.
__________________
... wolność i przestrzeń niczym nieograniczona ...
Komar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.11.2022, 10:36   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 8 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Komar Zobacz post
Mada dokładnie ma rację. Prawie nikt nic nie zmienia w zawieszeniu poza gronem napaleńców uczonych w piśmie.
pogratulować zatem... Jeżeli ktoś jeździ na tych samych nastawach solo i zapakowany w 2 osoby z bagażem, oczywiście można jechać całkowicie asekuracyjnie macie rację różnic istotnych nie będzie. Buja zapakowanym motocyklem albo dobija to jadę wolniej W terenie jeżdżę też powoli więc też nie ma znaczenia jak pracuje zawieszenie.

Dla mnie osobiście praca zawieszenia jest równie istotna jak opony i w obu przypadkach nie zmienia się tego często ale dobranie ustawień do obciążenia jest b.istotne oczywiście nie zmieniam tego gdy biorę pasażera na 50km ale docelowo w dłuższą trasę już tak.

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 09.11.2022 o 10:57 Powód: nie obrażają nikogo
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.11.2022, 16:29   #3
Melon
 
Melon's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Lublin
Posty: 5,542
Motocykl: cz350/ bandit600/ zx12r/ varadero/vfr1200xd
Melon jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 14 godz 54 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
pogratulować zatem... Jeżeli ktoś jeździ na tych samych nastawach solo i zapakowany w 2 osoby z bagażem, oczywiście można jechać całkowicie asekuracyjnie macie rację różnic istotnych nie będzie. Buja zapakowanym motocyklem albo dobija to jadę wolniej W terenie jeżdżę też powoli więc też nie ma znaczenia jak pracuje zawieszenie.

Dla mnie osobiście praca zawieszenia jest równie istotna jak opony i w obu przypadkach nie zmienia się tego często ale dobranie ustawień do obciążenia jest b.istotne oczywiście nie zmieniam tego gdy biorę pasażera na 50km ale docelowo w dłuższą trasę już tak.
Dobrze prawisz, w CT zawias też jest kiepski który zawsze ustawiam w zależności od obciążenia i jak jadę dalej. Jeśli ktoś nie czuje różnicy to szkoda czasu na wykłady. Ten ktoś jeździ jak emeryt więc nic nie musi.
__________________
kto smaruje ten jedzie
Melon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.