|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,615
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 5 godz 20 min 37 s
|
ok, już wiadomo iż zawieszenie nie ma regulacji tłumienia tylko napięcie wstępne sprężyny, z tyłu nie widzę nigdzie nawet pokrętła więc możliwe, że napięcie wstępne jest regulowany poprzez nakrętki. Natomiast z tego co wyczytałem to nie ma w żadnym regulacji tłumienia co jest tak h...we, że trudno nawet komentować.
"That bodes well for the Transalpâs handling, as does the use of 43mm Showa SFF-CA (Separate Function Fork â CArtridge) forks, with 200mm of travel, and a matching rear shock with 190mm of movement. Thereâs preload adjustment at each end, but no way to alter the damping." z kolei w suzuki 800DE mamy w pełni regulowane zawieszenie i to o większym skoku. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Cytat:
Ogólnie od iluś lat byłem miłośnikiem DL650, więc też zerkam z zaciekawieniem. Podobno DL650 ma pozostać w ofercie. |
|
|
|
|