![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 55 min 51 s
|
![]()
Generalnie gdyby nie ciekawość to znów bym brał AX41 Adventurecross. Do tej pory w każdych warunkach mi się ta opona sprawdziła. Także z gwoździem w tylnej oponie przejechałem kilkadziesiąt kilometrów po szutrze nawet specjalnie się nie orientując, że mam 0,5 atmosfery... To, że schodzi w 8 tys kilometrów to tylko oznacza, że dobrze klei. Jeśli chodzi o proporcję zużywania się to chyba standardowo czyli tył schodzi dużo szybciej. Ja zmieniam na tą chwilę tylko tył na Motoza. Przód zostaje Bridgestone bo jeszcze sporo mięsa w nim.
Masz na myśli Motoz Adventure czy Rallz? Ostatnio edytowane przez 44FG : 05.10.2020 o 22:15 |
![]() |
![]() |