![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Moderator
![]() |
![]()
True. Ale przed próbami zrzucenia ich z rantu nie uginają się równie dobrze jak dakary
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Dzięki Daniel. Mam jeszcze ok 2 kkm na swoich STR więc może syt się wyjaśni. Myślę, że STR ponownie też nie jest złym rozwiązaniem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Helvetia (BL)
Posty: 467
Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765
Przebieg: 43kkm +
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 40 min 14 s
|
![]()
Motoz ADV jest fajny (tył) i dość trwały, ale jak chcesz się przesiąść z STR to uważaj na mokrym. Mi dotychczas nie udało się zamknąć motoz’ów. Nie wiem czy to kwestia innego profilu czy zaufania do opony.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 158
Motocykl: Huska 701E '21
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 15 godz 6 min 18 s
|
![]() |
![]() |
![]() |