Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05.10.2020, 21:34   #1
jabolos

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2020
Miasto: Olsztyn
Posty: 601
Motocykl: ATAS DCT 2018
jabolos jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 5 dni 17 godz 12 min 56 s
Domyślnie

Chłopaki a te AX41 jak wam się zużywały? Równomiernie przód z tyłem czy któraś szybciej?
jabolos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.10.2020, 21:53   #2
44FG


Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
44FG jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 16 min 20 s
Domyślnie

Generalnie gdyby nie ciekawość to znów bym brał AX41 Adventurecross. Do tej pory w każdych warunkach mi się ta opona sprawdziła. Także z gwoździem w tylnej oponie przejechałem kilkadziesiąt kilometrów po szutrze nawet specjalnie się nie orientując, że mam 0,5 atmosfery... To, że schodzi w 8 tys kilometrów to tylko oznacza, że dobrze klei. Jeśli chodzi o proporcję zużywania się to chyba standardowo czyli tył schodzi dużo szybciej. Ja zmieniam na tą chwilę tylko tył na Motoza. Przód zostaje Bridgestone bo jeszcze sporo mięsa w nim.

Cytat:
Napisał PiraniaD Zobacz post
Moim zdaniem motozy przewyższają ax41 tylko żywotnością, a dojazdówki asfaltowe ax41 lepsze.
Masz na myśli Motoz Adventure czy Rallz?

Ostatnio edytowane przez 44FG : 05.10.2020 o 22:15
44FG jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.10.2020, 14:36   #3
PiraniaD
 
PiraniaD's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2010
Posty: 129
Motocykl: nie mam AT jeszcze
PiraniaD jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 31 min 57 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał 44FG Zobacz post
Generalnie gdyby nie ciekawość to znów bym brał AX41 Adventurecross. Do tej pory w każdych warunkach mi się ta opona sprawdziła. Także z gwoździem w tylnej oponie przejechałem kilkadziesiąt kilometrów po szutrze nawet specjalnie się nie orientując, że mam 0,5 atmosfery... To, że schodzi w 8 tys kilometrów to tylko oznacza, że dobrze klei. Jeśli chodzi o proporcję zużywania się to chyba standardowo czyli tył schodzi dużo szybciej. Ja zmieniam na tą chwilę tylko tył na Motoza. Przód zostaje Bridgestone bo jeszcze sporo mięsa w nim.



Masz na myśli Motoz Adventure czy Rallz?
Rallz
PiraniaD jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.10.2020, 18:03   #4
44FG


Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
44FG jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 16 min 20 s
Domyślnie

Pierwsze wrażenia z Rallz vs AX41 Adventurecross. Na razie mam podobne obserwacje do tych opisanych przez PiraniaD. Dużo bardziej nerwowa na asfalcie powyżej 120-130 km/h niż AX41. Szczególnie odczuwalne na niższym ciśnieniu z tyłu typu 1.7-1.8 bar. Jak podpompowalem do 2.3 lepiej. W terenie nie czuje na razie różnicy. Piach, błotko, szuter idzie bardzo ładnie.
44FG jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.10.2020, 10:29   #5
grzeonsjo


Zarejestrowany: Aug 2020
Miasto: Norge
Posty: 10
Motocykl: CRF 1100L DCT
Przebieg: 12000
grzeonsjo jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 18 godz 35 min 39 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał jabolos Zobacz post
Chłopaki a te AX41 jak wam się zużywały? Równomiernie przód z tyłem czy któraś szybciej?
U mnie przód trochę szybciej i do tego jakoś dziwnie, bardziej z lewej strony.
grzeonsjo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.