Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 29.07.2015, 09:56   #1
puszek
 
puszek's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,747
Motocykl: RD07a
puszek jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 6 godz 47 min 37 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Arkan Zobacz post
eniądze. Jeśli ktoś waży 70 kilo, to pewnie da radę na stokowym zawiasie. Jeśli ktoś waży +90 kg to czeka go inwestycja min 5000 PLN w zawieszenie (tył ohlins, przód kartridge Racetecha i progresywne sprężyny). Jeśli sie okaże, że felgi są z gównoliny, to przy tak ciężkim moto trzeba będzie robić koła. Rozsądnie będzie wtedy zrobić tył na 140mm. Nie widzę niestety podstawki centralnej. Przy takim klocu to jest konieczność. Mam nadzieję, ze będzie dostępna w opcji jako oryginalne akcesorium Hondy. Niewiele wiemy na temat serwisu i dostępności modułu diagnostycznego. Mam nadzieje, że nie będzie tak jak w Aprilli czy Ducati, że przez pierwsze dwa lata tylko autoryzowane serwisy miały komputer i nigdzie indziej nie dało się przeserwisować motocykla (ćwiczyłem na Aprilli Caponord 1200 - KOSZMAR!). Jest wiec wiele pytań na ktore nie zamy odpowiedzi, ale jedno dla mnie jest pewne - jeśli cena się potwierdzi, to jest to za drogo za motor o takiej specyfikacji, bo jeśli ktoś myśli na poważnie o nowej AT jako motocyklu wyprawowym, to trzeba dorzucić ca. 7000-8000 na upgrade.

Eno bez przesady z tym finansowaniem. W ori tylnym amorze wystarczy zmienić sprężynę na odpowiednia albo założyc regulowanego wp z odpowiednia sprężyną. Sprężyna nówka to koszt około 400 zł .amor uzywka 500 zł z przegladem . Felgi Afry zawsze słyneły z wytrzymałosci i mam nadzieje ze tak zostanie. Najtaniej wychodżą opony na 130 :-))
puszek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.07.2015, 10:14   #2
Ziarko


Zarejestrowany: Nov 2011
Posty: 1,594
Motocykl: nie mam
Ziarko jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 39 min 49 s
Domyślnie

Hm, a ja zawsze myślałem, że projektując takiego mastodonta i to na europę i stany uwzględnia się, że tego rodzaju moto kupują goście 40+ i z wagą 80+40 Więc zawias jest przygotowany pod nich.

Dla statecznej jazdy, pod odpowiednią masą pięknie i miękko wybiera. Do jazdy sportowej to i owszem, należy utwardzać. Ale czy to moto jest dla szczyli do sportowej jazdy? Tu mają chyba CRF450 do wyboru?
Ziarko jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.