Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28.07.2015, 17:21   #1
zipo
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Post

Cytat:
Napisał Arkan Zobacz post
Panowie - luzik, przecież piszę, że GSA używam do pedalskiego lansu bo tam sie najlepiej nadaje (podobnie jak nowa AT). Mam już swoje lata i lubię zajechać po pańsku klocem na dualowych oponach i zapalonymi halogenami pod pole kampingowe - laski mdleją
Do wałęsania sie adv mam zrobioną pod siebie XT660Z, a jak robi się naprawdę adv i terenowo to niestety zostaje 690R. Oba motocykle skaldaja sie z tego, z czego powinien składać się motocykl adv - silnika, kół i dobrych hamulcy i dobrego zawiasu. Przy czym XT660Z to trochę kloc - waży na gotowo 205kg
Hej

Milo ,ze rura czasem mieknie bo juz zaczynalem powatpiewac czy nie mamy doczynienia z platnym hitman'em z beemwyj.
A tu prosze-"gejes pedalski lans.."
Swoj chlop
Ps
Laski serio mdleja?
Niektore baby to buraki
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.07.2015, 00:00   #2
Arkan
 
Arkan's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Warszawa
Posty: 273
Motocykl: XT660Z, HSQ701
Arkan jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał zipo Zobacz post
Hej

Laski serio mdleja?
Niektore baby to buraki
He, he - nie wiem . Szczerze powiem, że od kiedy mam przerobioną xt660z i kata to GSA odpalam tylko wtedy, kiedy moja lepsza połowa ma ochotę na wyjazd po czarnym (jeździ na Caponordzie 1200) i potrzebuję trochę mocy. Bardzo lubię boxera, i nie bez kozery większość filmów reklamowych dla dużych GSów jest na skalistym podłożu. Również EnduroPark w Hoechlingen to jeden wielki kamieniołom. W boxerze cały moment jest dostępny praktycznie od 0 obrótów i to powoduje, że boxer, jeśli tylko ma przyczepność to będzie szedł jak traktor z małą predkością. Cenne we wszystkich miejscach, gdzie dwója i gazu w ch...a nie da sie zastosować. Wczoraj 690R nie dalem rady na skalistym, długim, stromym podjeździe w Czarnogórze. Nie miałem miejsca żeby się rozpędzić - moim GSem pewnie bym dał radę się wczołgać tylko...strasznie bym sie umęczył aby dojechać do tego miejsca trasy (faktem jest również, że miałem dualowe opony a nie kostkę).
Ktoś z kolegów zamiescił filmik, że GS w EnduroParku leży i się zaciera. Normalka. Jak jedziesz tam na szkolenie, płacisz 600 EUR za ich motor i jak go kasujesz, to Uwe (mechanik) wystawia Ci nowy. Jak byłem 2 lata temu, to w garażu stało 30-40 białych GS LC 1200 zafoliowanych. Demonstracja siły. Nikt sie nie przejmuje sprzętem, a instruktor w pierwszych słowach szkolenia informuje, że masz jeździć jak na kradzionym i się nie przejmować.

Co do nowej AT na poważnie. Może być ciekawe moto, ale nie za te pieniądze. Jeśli ktoś waży 70 kilo, to pewnie da radę na stokowym zawiasie. Jeśli ktoś waży +90 kg to czeka go inwestycja min 5000 PLN w zawieszenie (tył ohlins, przód kartridge Racetecha i progresywne sprężyny). Jeśli sie okaże, że felgi są z gównoliny, to przy tak ciężkim moto trzeba będzie robić koła. Rozsądnie będzie wtedy zrobić tył na 140mm. Nie widzę niestety podstawki centralnej. Przy takim klocu to jest konieczność. Mam nadzieję, ze będzie dostępna w opcji jako oryginalne akcesorium Hondy. Niewiele wiemy na temat serwisu i dostępności modułu diagnostycznego. Mam nadzieje, że nie będzie tak jak w Aprilli czy Ducati, że przez pierwsze dwa lata tylko autoryzowane serwisy miały komputer i nigdzie indziej nie dało się przeserwisować motocykla (ćwiczyłem na Aprilli Caponord 1200 - KOSZMAR!). Jest wiec wiele pytań na ktore nie zamy odpowiedzi, ale jedno dla mnie jest pewne - jeśli cena się potwierdzi, to jest to za drogo za motor o takiej specyfikacji, bo jeśli ktoś myśli na poważnie o nowej AT jako motocyklu wyprawowym, to trzeba dorzucić ca. 7000-8000 na upgrade.
__________________
"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami " - Louis
Arkan jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.07.2015, 09:56   #3
puszek
 
puszek's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,747
Motocykl: RD07a
puszek jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 6 godz 25 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Arkan Zobacz post
eniądze. Jeśli ktoś waży 70 kilo, to pewnie da radę na stokowym zawiasie. Jeśli ktoś waży +90 kg to czeka go inwestycja min 5000 PLN w zawieszenie (tył ohlins, przód kartridge Racetecha i progresywne sprężyny). Jeśli sie okaże, że felgi są z gównoliny, to przy tak ciężkim moto trzeba będzie robić koła. Rozsądnie będzie wtedy zrobić tył na 140mm. Nie widzę niestety podstawki centralnej. Przy takim klocu to jest konieczność. Mam nadzieję, ze będzie dostępna w opcji jako oryginalne akcesorium Hondy. Niewiele wiemy na temat serwisu i dostępności modułu diagnostycznego. Mam nadzieje, że nie będzie tak jak w Aprilli czy Ducati, że przez pierwsze dwa lata tylko autoryzowane serwisy miały komputer i nigdzie indziej nie dało się przeserwisować motocykla (ćwiczyłem na Aprilli Caponord 1200 - KOSZMAR!). Jest wiec wiele pytań na ktore nie zamy odpowiedzi, ale jedno dla mnie jest pewne - jeśli cena się potwierdzi, to jest to za drogo za motor o takiej specyfikacji, bo jeśli ktoś myśli na poważnie o nowej AT jako motocyklu wyprawowym, to trzeba dorzucić ca. 7000-8000 na upgrade.

Eno bez przesady z tym finansowaniem. W ori tylnym amorze wystarczy zmienić sprężynę na odpowiednia albo założyc regulowanego wp z odpowiednia sprężyną. Sprężyna nówka to koszt około 400 zł .amor uzywka 500 zł z przegladem . Felgi Afry zawsze słyneły z wytrzymałosci i mam nadzieje ze tak zostanie. Najtaniej wychodżą opony na 130 :-))
puszek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.07.2015, 10:14   #4
Ziarko


Zarejestrowany: Nov 2011
Posty: 1,594
Motocykl: nie mam
Ziarko jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 39 min 49 s
Domyślnie

Hm, a ja zawsze myślałem, że projektując takiego mastodonta i to na europę i stany uwzględnia się, że tego rodzaju moto kupują goście 40+ i z wagą 80+40 Więc zawias jest przygotowany pod nich.

Dla statecznej jazdy, pod odpowiednią masą pięknie i miękko wybiera. Do jazdy sportowej to i owszem, należy utwardzać. Ale czy to moto jest dla szczyli do sportowej jazdy? Tu mają chyba CRF450 do wyboru?
Ziarko jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.