![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#12 |
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,765
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
![]()
A ja powiem o tak, kostki ząbkują bo taka ich natura. Na ząbkowanie ma wpływ głównie ich używanie. Hamowanie powoduje rzeczywiście spore zginanie kostek, ale też trwa ułamek tego co trwa zapierdalanie. Taki przykład... kolega ma motoza deserta na przedzie tako jak i ja. Założyliśmy w podobnym czasie i przejechaliśmy podobną ilość km. Różnicę w wyząbkowaniu widać na gołe oko. Głównie dlatego, że ja w trasie jadę 130-140kmh a on 100-110. A przedniego hamulca nie używam jakoś hardcorowo. joł
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
"Oranżada"dla przyszłego "zdrajcy". | MOTOMYSZA | Wszystko dla Afrykańczyka | 7 | 29.10.2012 19:21 |