![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
No to dziś zrobiłem trochę po mieście na tylnej oponie T63. Co zauważyłem:
-trochę buja, ponad 120km/h nie jechałem, ale odczuwalnie buja bardziej niż na TKC (obładowana AT 160 po asfalcie i szła po prostej spokojnie) -nie dam rady chyba jej zamknąć, bo brzeg opony ma kostki bardzo rzadko i czuć jak tyłek odjeżdża. A jak się doda gazu na wyjściu z zakrętu to sie robi fajnie ![]() -buczy jak cholera ![]() -w związku z tym, że nie zamkniesz opony, sądzę, ze buta przytrzeć się bez gleby nie da (a na TKC się da ![]() ![]() -a jak robi w terenie? Nie wiem, ale doczekać się nie mogę ![]()
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |