![]() |
TKC czy T63??
chciałbym zakupic komplet oponek bardziej terenowych, czy ktoś z Was ma może doświadczenie z powyższymi? jak sprawują się w terenie i na drodze? itp, itd...
|
T63 bardziej terenowy tył. Przód mniej. E09 Mitasa to własnie kopia T63
tylko za mniejszą kasę. W tej chwili w Yamaha TT 600 mam TT 63. Po 3 tys zdecydowanie mniejsze zużycie jak TKC 80 |
T63 nie ma rozmiaru na tył do 07 ja jeżdzę na TKC 80. Na prawdę ostra oponka :)
|
Mam T63 od dwóch dni na tyle (przód został TKC, tył TKC po 7500km ma 3mm bieżnika do znacznika i już w terenie nie robi za dobrze). Jak na razie jeździłem samym asfaltem i wrażenia mam takie, że... buja. Buja bardziej niż na TKC. Nie przekraczałem 110km/h wiec nie wiem jak to się sprawuje przy szybszej jeździe, ale bieżnik wygląda kozacko i agresywnie, co powinno zagwarantować dobrą zabawę na piątkowym poligonie ;).
A o samych TKC już było mówione. Są GENIALNE (przycieram buty w zakrętach), ale dość szybko się kończą (choć przy mojej jeździe tył dojeźdzo do 10kkm, a przód powinien wytrzymać teoretycznie z 20kkm do znacznika, no ale wiadomo, trochę się ząbkuje i pewnie nie dożyje :D). |
Cytat:
Tkc80 jest ostrą oponką na asfalt , kamienie. Dobra na szutry. Nie nadaje się na miękkie podłoże jak chcesz poszaleć ,ale przejechać sie da Co dobre w terenie to nie jest na asfalcie. Tkc najbardziej uniwersalna Teraz kupuję Pirelli Mt21 http://cgi.ebay.de/Motorrad-Reifen-1...2em118Q2el1247 Jak przejadę pare tysiączków zdam relację. Na zlocie w Kletnie było Ktm 950 obute w te gumy i włściciel bardzo sobie chwalił |
ja jeździłem na co prawda mniejszym moto, ale na zupełnych kostkach po asfalcie, wtedy to dopiero buja, a przy awaryjnym hamowaniu niezapomniane wrażenia:)
hmmm, pewnie tkc, z racji ich zachowania na asfalcie.... czasami na czołgowiska trzeba dojechać:D |
Cytat:
Uważam je za najlepsze gumy tego typu na jakich jeździłem. W terenie są niezłe, ale największe zaskoczenie to ich świetne prowadzenie na asfalcie po zakrętach. Jak polatasz napisz swoją opinie o nich.... |
Cytat:
Co do montowania opon 130 w miejsce 140 to nie jestem do końca zwolennikiem takich rozwiązań. Wpływa to na zachowanie motocykla na czarnym, szczeólnie w zakrętach. Czasami zmiana jest nieznaczna, a czasami może być dość znaczna :vis: Oczywiście jak ktoś ma doświadczenia i nie zauważył różnicy, to czemu nie |
No to dziś zrobiłem trochę po mieście na tylnej oponie T63. Co zauważyłem:
-trochę buja, ponad 120km/h nie jechałem, ale odczuwalnie buja bardziej niż na TKC (obładowana AT 160 po asfalcie i szła po prostej spokojnie) -nie dam rady chyba jej zamknąć, bo brzeg opony ma kostki bardzo rzadko i czuć jak tyłek odjeżdża. A jak się doda gazu na wyjściu z zakrętu to sie robi fajnie :). -buczy jak cholera :D. -w związku z tym, że nie zamkniesz opony, sądzę, ze buta przytrzeć się bez gleby nie da (a na TKC się da :D) ;). -a jak robi w terenie? Nie wiem, ale doczekać się nie mogę :D. |
Carwa .Jak TKC można jechać na błocie i ostrych podjazdach i to jeszcze na
krowie takiej jak XRV. T 63 to też żadna rewelacja w terenie ale lepsza od TkC. O tyle lepsza o ile gorsza na asfalcie. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:08. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.