|
|
#11 |
|
Zarejestrowany: Oct 2021
Posty: 18
Motocykl: RD03
Online: 1 dzień 18 godz 43 min 11 s
|
Grzebałem już kilkunastu sprzętach ale ten jest najmniej przemyślany pod kątem serwisu.
Przykład: prozaiczne dolanie płynu chłodnicy to zdjęcie baku a to odkręcenie pięciu elementów obudowy razy ileś tam srobek. A najpiękniejsze to do zdjęcia zębatki zdawczej trzeba odkręcić wachacz. Zdejmowanie tylnego koła tak samo porąbane jak w moim dziobaku więc już się przyzwyczaiłem. Wiązka kabli nad tylną głowicą ciężko wyjąć pokrywę. Trzeba pamiętać o odkręcenie świec przy regulacji zaworów. Plus to fajna blokada wału dla gmp ale minus za nie do konca przemyślana serwisowke. Miałem profilaktycznie wymienić rozrusznik na ten z cbr ale jak popatrzyłem gdzie on jest to dałem spokój. Ogólnie ciasnota wewnątrz kratownicowej ramy mocno komplikuje pracę |
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 16:37 |