![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
El Mariachi
![]() Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Podkarpackie
Posty: 1,493
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 2 godz 12 min 15 s
|
![]()
Przekopałem bardzo niewiele
![]() ![]() Jak zakładamy zabezpieczenie zębatki na wałku zdawczym w związku z jej jak to nazwał Wieczny pozostałością po tłoczeniu Czy wytłoczeniem do zębatki ![]() Czy wytłoczeniem do zewnątrz co ograniczy sów zębatki w kierunku silnika ![]() Jakoś to wszystko pokopane siedzę i patrzę na te dziadostwa mam zębatki Sunstara i orginal honda te wytłoczenia i umiejscowienia. Orginał siedzi na środku a sunstar ma wytłoczenie i zawsze jest mocniej przy silniku. Ciekawi mnie czy czasem łańcuch nie dewastuje przez te zmiany np ślizgu i całej reszty.
__________________
Niech moc będzie z wami ........... |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
SPOT potrzebny... | Hanka | Przygotowania do wyjazdów | 0 | 13.09.2012 00:03 |