![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
ACCESS to koszt 72 zł, nigdzie nie znalazłem jakich opinii o tych wyrobach więc nie wiem, zaryzykowałem. Zaglądał będę co parę tys. teŻ ze względu na mocowanie.
Co do luzu to zauważyłem, że moja poprzednia zębatka na końcu wałka zdawczego (do strony silnika ) w jednym miejscu zaczęła go posrebrzać więc ją zablokowałem. Mam tylko mały dylemat z tym przesunięciem frezów na zabezpieczeniu. Ale ni jak nie chciały pokryć się otwory zabezpieczenia i zębatki. Pewnie tak ma być. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 605
Motocykl: KTM
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 tygodni 23 godz 7 s
|
![]() Cytat:
jeszcze tak tylko.. z tego co zrozumialem to PiotrowiTMC pierscien wchodzi pod sruby. a u Ciebie jakby nie. myslisz, ze nie wypadnie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Pierścień nie wypadnie bo śruby go ściskają, jak dokręcałem to ciężko przez ten pierścień przechodziły.Ja użyłem pierścienia ściskowego 25 mm może być też 26 mm ale wtedy tak jak i PiotraTMC śruby pewnie wejdą na pierścień.W sumie 26 też próbowałem, ale wydało mi się ze z 25 to lepsze rozwiązanie.To że śruba zabezpieczająca "weżneła" się kołnierzem lekko w pierścień nie pozwoli jej się odkręcić.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Szczecin
Posty: 956
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: rośnie
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 godz 31 min 13 s
|
![]()
Jako ze temat się ożył a ja jestem w trakcie, pomyślałem że pokażę "mój wałek"
![]() Dodam tylko że prawdziwy właściciel wałka to TA 650 `00r. Przebieg blisko 60000 km. W moim posiadaniu od lat 3 i nalotu 37000. Ogólnie nie ma lekko. Kierownik wagi raczej większej niż mniejszej. Tyrany w terenie. Na asfalcie zdarza się z pasażerką i 3 kuframi. Zakres obrotów czasami wykorzystywany niemal w pełni. ![]() Widząc niektóre zdjęcia, zastanawiam się czy niektóre wałki mają tylko o 100000 przekręcone liczniki. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa/Natolin
Posty: 1,518
Motocykl: nie mam już AT
Przebieg: 99999
![]() Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s
|
![]()
Też mnie to zastanawia, u mnie lada moment przekręci się 100000, nie wiem czy to pierwsze czy któreś już, wałek mam w podobnym stanie jak Ty.
__________________
BMW R1150R Jawa 250 353 `58r |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
SPOT potrzebny... | Hanka | Przygotowania do wyjazdów | 0 | 13.09.2012 00:03 |