Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 09.09.2011, 18:26   #11
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lepi Zobacz post
Nie o to chodzi, chodziło mi o całkowity skok co określa również skok negatywny. Gdy skok jest duży, sprężyna może być miękka, sama masa motocykla ją ugina czyli "napina wstępnie" a mimo to skok negatywny nie jest zbyt duży w stosunku da całego zakresu. Jak masz duży skok to nawet na miękkiej sprężynie nie będzie dobijać. Do tego oczywiście dochodzi regulacja tłumienia. No i kat jest zdeka lżejszy.
Coś CI się pomieszało w tych terminach, jak i waga lc8 i xrv. Ważą tyle samo suche.
Zawias Bartola i mój mają wiecej skoku nić lc8 nawet w wersji S. Najciekawsze własnie jaka jest własnie ta dlugośc sprężyn w dużym kacie.
Co ciekawe spinałem na jednej lawecie 950 i 750. Przód w kacie był może do połowy spięty i już ciężko bylo go dalej pasami ściskać a AT scisnąłem tak że mi olej trysnął jak chciałem odpowietrzyć od góry i był prawie cały zawias ugięty na sprężynach 4.4.

Ostatnio edytowane przez rambo : 09.09.2011 o 18:29
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.