![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Nie o to chodzi, chodziło mi o całkowity skok co określa również skok negatywny. Gdy skok jest duży, sprężyna może być miękka, sama masa motocykla ją ugina czyli "napina wstępnie" a mimo to skok negatywny nie jest zbyt duży w stosunku da całego zakresu. Jak masz duży skok to nawet na miękkiej sprężynie nie będzie dobijać. Do tego oczywiście dochodzi regulacja tłumienia. No i kat jest zdeka lżejszy.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]() Cytat:
Zawias Bartola i mój mają wiecej skoku nić lc8 nawet w wersji S. Najciekawsze własnie jaka jest własnie ta dlugośc sprężyn w dużym kacie. Co ciekawe spinałem na jednej lawecie 950 i 750. Przód w kacie był może do połowy spięty i już ciężko bylo go dalej pasami ściskać a AT scisnąłem tak że mi olej trysnął jak chciałem odpowietrzyć od góry i był prawie cały zawias ugięty na sprężynach 4.4. Ostatnio edytowane przez rambo : 09.09.2011 o 18:29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
A czemy bardziej lc4 a nie lc8..?
Bo z tyłu ma PDS i daje się o 50% twardsze sprężyny niż do klasyczngo uni czy pro linku. A dwa że lc4 w wersji adv ma sprężyny przednie 4.6 przy wadze 160kg a tylną 70. Metodą swoich i innych wydumek wyszło mi, że zamiast 85 seryjnej w AT powinno być minimum 90 a jak jeździmy z często z pasażerem to minimum 95. Po wymianie na taka własnie sprężynę wszytskie wytyczne do ustawienia tylnego zawiasu SAGu mamy jak na dłoni czego nie da się ustawić z sprężyną 85. Teraz znowu wracając do lc4 adv. Jeśli taka 95 dzieli od 70 pięć klas twardości, to idąc tokiem mojej wydumy spreżyny przednie do zawiasów od AT powinny być 5.6 205kg plus olej i paliwo: AT 235kg KAT 232kg Zalane pod korek. Do tego jakieś gmole, bagażniki, centralki, stelaże itd Ostatnio edytowane przez Dzieju : 22.03.2013 o 11:57 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Nie rozumiem zdania, przecież LC8 ma PDS.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Tak, błąd składni. Chodzi mi docelowo o lc4 adv przed 690
|
![]() |
![]() |