Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 11.06.2008, 10:29   #8
wieczny
Common Rejli
 
wieczny's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
wieczny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 40 min 21 s
Domyślnie

Mam T63 od dwóch dni na tyle (przód został TKC, tył TKC po 7500km ma 3mm bieżnika do znacznika i już w terenie nie robi za dobrze). Jak na razie jeździłem samym asfaltem i wrażenia mam takie, że... buja. Buja bardziej niż na TKC. Nie przekraczałem 110km/h wiec nie wiem jak to się sprawuje przy szybszej jeździe, ale bieżnik wygląda kozacko i agresywnie, co powinno zagwarantować dobrą zabawę na piątkowym poligonie .

A o samych TKC już było mówione. Są GENIALNE (przycieram buty w zakrętach), ale dość szybko się kończą (choć przy mojej jeździe tył dojeźdzo do 10kkm, a przód powinien wytrzymać teoretycznie z 20kkm do znacznika, no ale wiadomo, trochę się ząbkuje i pewnie nie dożyje ).
__________________
BRW 1991
I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.
NIE SPRZEDAM!

wieczny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.