![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
A czemy bardziej lc4 a nie lc8..?
Bo z tyłu ma PDS i daje się o 50% twardsze sprężyny niż do klasyczngo uni czy pro linku. A dwa że lc4 w wersji adv ma sprężyny przednie 4.6 przy wadze 160kg a tylną 70. Metodą swoich i innych wydumek wyszło mi, że zamiast 85 seryjnej w AT powinno być minimum 90 a jak jeździmy z często z pasażerem to minimum 95. Po wymianie na taka własnie sprężynę wszytskie wytyczne do ustawienia tylnego zawiasu SAGu mamy jak na dłoni czego nie da się ustawić z sprężyną 85. Teraz znowu wracając do lc4 adv. Jeśli taka 95 dzieli od 70 pięć klas twardości, to idąc tokiem mojej wydumy spreżyny przednie do zawiasów od AT powinny być 5.6 205kg plus olej i paliwo: AT 235kg KAT 232kg Zalane pod korek. Do tego jakieś gmole, bagażniki, centralki, stelaże itd Ostatnio edytowane przez Dzieju : 22.03.2013 o 11:57 |
![]() |
![]() |