Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 15.07.2011, 16:39   #8
deba
 
deba's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2011
Miasto: Zabrze
Posty: 16
Motocykl: RD04
Przebieg: ~60000
deba jest na dystyngowanej drodze
Online: 20 godz 17 min 43 s
Domyślnie

Wiesz co muszę się przyznać, że nie próbowałem go na oryginalnym miejscu już przed zakupem miałem zamiar przenieść go w inne chłodniejsze miejsce. Teraz mam regulator pana Sławka przodu motocykla pod prawą owiewką a oryginał jest przykręcony w oryginalne miejsce - jakby co to tylko wtyczki przełączę. w oryginalnym miejscu będzie ciasno ale wydaje mi się że się zmieści - może będzie trzeba troszeczkę (2-3 mm) powiększyć otwór mocujący zbiorniczek wyrównawczy . Jak by ci bardzo zależało to sprawdzę.

Ostatnio edytowane przez deba : 15.07.2011 o 16:44 Powód: dopisek
deba jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
regulator napięcia vinc18 Układ elektryczny i zapłonowy 36 05.11.2022 07:20


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.