![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2016
Miasto: dolny śląsk/dania
Posty: 217
Motocykl: RD07a
![]() Online: 3 dni 13 godz 6 min 28 s
|
![]()
Witam mam ten sam problem. Kupiłem 7pinowy a Stary który padł jest 8pinowy. Sorry za głupie pytanie... ale czemu sluzy brak tego czarnego kabla?
__________________
Najlepszą inwestycją jest inwestycja w siebie. Więc wsiadaj i fruń przed siebie po wspomnienia ![]() Jeśli masz chwilę czasu wejdź na https://www.facebook.com/wildmototrips/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Szikago
Posty: 1,295
Motocykl: Była ST, była DR, była RD03 Rejli. Czas na LC8 Ładwenczer. KTM690R. ATRD07. KTM 950SE
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 13 godz 4 min 5 s
|
![]()
Plotka głosi że czarnym kablem płynął dodatkowy prund podobno oryginalne reglery miały taką potrzebę. W tym nowym już tej technologii nie trzeba
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
regulator napięcia | vinc18 | Układ elektryczny i zapłonowy | 36 | 05.11.2022 07:20 |