![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Jun 2011
Miasto: Zabrze
Posty: 16
Motocykl: RD04
Przebieg: ~60000
![]() Online: 20 godz 17 min 43 s
|
![]()
Mam RD4 z regulatorem 7 pinowym (RN-07) wszystko działa OK polski produkt od pana Sławka Dudka z Rzeszowa po prostu nie podłączasz czarnego kabelka do modułu zapłonowego.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: PRZEWORSK
Posty: 412
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s
|
![]() Cytat:
Bo właśnie zamawiam i mówił, że zrobi RN-05 na 7 przewodów.
__________________
1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. 2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zarejestrowany: Jun 2011
Miasto: Zabrze
Posty: 16
Motocykl: RD04
Przebieg: ~60000
![]() Online: 20 godz 17 min 43 s
|
![]()
Wiesz co muszę się przyznać, że nie próbowałem go na oryginalnym miejscu już przed zakupem miałem zamiar przenieść go w inne chłodniejsze miejsce. Teraz mam regulator pana Sławka przodu motocykla pod prawą owiewką a oryginał jest przykręcony w oryginalne miejsce - jakby co to tylko wtyczki przełączę. w oryginalnym miejscu będzie ciasno ale wydaje mi się że się zmieści - może będzie trzeba troszeczkę (2-3 mm) powiększyć otwór mocujący zbiorniczek wyrównawczy . Jak by ci bardzo zależało to sprawdzę.
Ostatnio edytowane przez deba : 15.07.2011 o 16:44 Powód: dopisek |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Posty: 24
Motocykl: RD04
![]() Online: 5 dni 19 godz 3 min 10 s
|
![]()
Zakończyłem akcje z regulatorem od HONDY CBR( jak się nie mylę , ma tylko pięć pinów ) czarny kabelek nigdzie nie podłączyłem a pozostałe zielony minus poszedł na dwa zielone w instalacji i czerwony zostały podpięte pod dwa plusy czerwone w instalacji ( czyli czerwony i zielony zostały rozdwojone) .Ładuje na wolnych obrotach do 14 volt a na wyższych 13,8V,grzeje się regulator i przewody alternatora też są ciepłe - ale tak ma być ,będę tylko obserwował połączenia .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
|
![]() Cytat:
Pytania na pryw. R |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2016
Miasto: dolny śląsk/dania
Posty: 217
Motocykl: RD07a
![]() Online: 3 dni 13 godz 6 min 28 s
|
![]()
Witam mam ten sam problem. Kupiłem 7pinowy a Stary który padł jest 8pinowy. Sorry za głupie pytanie... ale czemu sluzy brak tego czarnego kabla?
__________________
Najlepszą inwestycją jest inwestycja w siebie. Więc wsiadaj i fruń przed siebie po wspomnienia ![]() Jeśli masz chwilę czasu wejdź na https://www.facebook.com/wildmototrips/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Szikago
Posty: 1,297
Motocykl: Była ST, była DR, była RD03 Rejli. Czas na LC8 Ładwenczer. KTM690R. ATRD07. KTM 950SE
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 14 godz 15 min 38 s
|
![]()
Plotka głosi że czarnym kablem płynął dodatkowy prund podobno oryginalne reglery miały taką potrzebę. W tym nowym już tej technologii nie trzeba
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
regulator napięcia | vinc18 | Układ elektryczny i zapłonowy | 36 | 05.11.2022 07:20 |