Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05.01.2010, 15:25   #1
Misza
22.10.2006, DTN :)
 
Misza's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,765
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
Misza jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
Domyślnie

Proszę zauważyć, że potrzebne by były ze dwie lub nawet 3 formy... W zależności od 03/04/07 rodzaju gaźników. No chyba, że uzbierało by się zamówień na kilkaset sztuk wszystkich rodzajów. To bym też wszedł w to. Założy ktoś nowy temat?
__________________
Real adventure starts where road ends...

-AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'


http://www.youtube.com/user/Miszapoland
Misza jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.01.2010, 16:07   #2
puntek
 
puntek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Raczyce/Wrocław
Posty: 2,012
Motocykl: RD04
Przebieg: 3 ....
puntek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 21 godz 56 min 54 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Misza Zobacz post
Proszę zauważyć, że potrzebne by były ze dwie lub nawet 3 formy... W zależności od 03/04/07 rodzaju gaźników. No chyba, że uzbierało by się zamówień na kilkaset sztuk wszystkich rodzajów. To bym też wszedł w to. Założy ktoś nowy temat?
teoretycznie mogę, ale najpierw trzeba rozłożyć sprawę na czynniki pierwsze:
1) jeśli membrany takie jak zmieniałem to wzór musi zostać kupiony ze względu na różną grubość tej membrany jeśli jeszcze dochodzą różne zmiany w formie i wielkości membran to dla każdego typu trzeba by to zrobić
2) jeśli takie jak oryginał to twedy nie mam pomysłu jak je zakładać na stałe do motora

dochodzi klej do membran

jeśli szanowne grono się zrzuci na zakup do każego wzoru mogę się tym zająć, sam nie mam kasy na wydawanie

mam też firmę pod wrocławiem co gumami się zajmuje i z nią też można pogadać
u niej forma ważyła 500 PLN ale to trzeba wiedzieć jak sie zacznie już wydawać kasę na wzorce
__________________
AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa
puntek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.01.2010, 16:20   #3
Sławekk
 
Sławekk's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Strzelin
Posty: 1,677
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Sławekk jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 11 godz 43 min 30 s
Domyślnie

no to mnie trochę zgiełes bo myślałem , że 04 i 07 to jedno.

Dodam , że facet sprawia wrażenie , że wie co robi. Guma wysokiej jakości odporna na zmęczenia mechaniczne , odporne chemiczne i olejoodporna pracująca w różnych nieprzyjaznych środowiskach .

Współcześnie jes możliwość wzmocnienia wewnętrznie membrany poprzez zastosowanie odpowiedniego włókna - jednak to wymago dużej precyzji i co zatem - podnosi koszt o ok. 5 zł za szt.

Formy mogły by przejść na własność Forum lub pozostać u właścicieli , którzy za nie zapłacili .

Membrany może najpierw zrobić do modelu , na który by było największe zapotrzebowanie , a po ocenie ....... i akcep. dorobic do pozostałych modeli .


Puntek to nagrywaj , a ceny porównamy

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 06.01.2010 o 18:10
Sławekk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.01.2010, 17:49   #4
Zoltan
 
Zoltan's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Chojnice/drogi Europy
Posty: 1,038
Motocykl: RD07a
Przebieg: hgw
Zoltan jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 4 godz 28 min 20 s
Domyślnie

A ja chciałbym usłyszeć opinię fachowców.. bo sam się za bardzo nie znam

Czy membrana poza oczywistą zgodnością kształtu z oryginałem powinna mieć takie same własności mechaniczne (chodzi mi o elastyczność, sztywność czy jak tam), czy to jest sprawa marginalna.

Tak sobie o tym pomyślałem jak przeczytałem, że jest możliwość zrobienia membran z gumy zbrojonej włóknem
__________________
openSUSE.org
Zoltan jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.01.2010, 18:07   #5
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,925
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 17 godz 26 min 7 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Zoltan Zobacz post
Czy membrana poza oczywistą zgodnością kształtu z oryginałem powinna mieć takie same własności mechaniczne (chodzi mi o elastyczność, sztywność czy jak tam), czy to jest sprawa marginalna.
Oczywiście że grubość elastyczność itp mają znaczenie.
W przypadku np zbyt sztywnej podcisnienie nie będzie w stanie precyzyjnie podnosić szklanki i dawkowanie paliwa będzie ...jakieś tam na oko.
dobrze by też było aby była odporna na zginanie.
Co z tego że będzie bardzo tania jeśli nie bedzie miała parametrów oryginału.
Proponuję pogadać z producentem, podjechać osobiście z jakąś membraną żeby dotknął pomacał i powiedział czy ma taki sam materiał.
Następnie wykonał model testowy na którym zrobi się próby drogowe i stwierdzi przydatność.Oczywiście wytrzymałosci przebiegowej nie da się okreslić przez np miesiąc jazdy ( kurierzy byli by tu pomocni lub ktoś jadący w trasę ....tylko co jak mu padnie gdzieś tam ..... )
Zamawianie w ciemno bez testów i potwierdzeń chyba nie jest do końca poprawne.
__________________
AT03

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 06.01.2010 o 18:12
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.01.2010, 19:28   #6
Artuditu
Road legal
 
Artuditu's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Stolicstan
Posty: 1,324
Motocykl: AT Rd07 93r mud fighter
Przebieg: kręcony
Artuditu jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 6 godz 6 min 24 s
Domyślnie

Nie sądzę żeby ktoś stąd chciał zaryzykować umoczenie 800zł. Bo co jeśli okaże się że owe membrany są do dupy?

Jeśli chodzi o testy kurierów to mogę już się polecić na przyszłość.
__________________

Artuditu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.01.2010, 10:46   #7
Sławekk
 
Sławekk's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Strzelin
Posty: 1,677
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Sławekk jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 11 godz 43 min 30 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Zoltan Zobacz post
A ja chciałbym usłyszeć opinię fachowców.. bo sam się za bardzo nie znam

Czy membrana poza oczywistą zgodnością kształtu z oryginałem powinna mieć takie same własności mechaniczne (chodzi mi o elastyczność, sztywność czy jak tam), czy to jest sprawa marginalna.

Tak sobie o tym pomyślałem jak przeczytałem, że jest możliwość zrobienia membran z gumy zbrojonej włóknem
Wczoraj podglądałem membrany w necie i okazuje się że do niektórych motocykli stosuje się membrany zbrojone włóknem . Nie znalazłem info czy są to orginały.
O ile pamiętam to w polskich pompach paliwowych ( mechanicznych ) np. 126p , 125p też membrany były zbrojone włóknem i chyba sam material delikatniejszy od membr. w AT .
Ale jakoś wcale mi to nie poprawiło humoru
Sławekk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.01.2010, 12:01   #8
kyller


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: UK prawie pakistan :-)
Posty: 46
Motocykl: nie mam AT jeszcze
kyller jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 7 godz 47 min 23 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Sławekk Zobacz post
/.../
O ile pamiętam to w polskich pompach paliwowych ( mechanicznych ) np. 126p , 125p też membrany były zbrojone włóknem i chyba sam material delikatniejszy od membr. w AT .
Ale jakoś wcale mi to nie poprawiło humoru
kompletnie inny materiał , nie wydaje mi sie zeby był delikatniejszy a raczej wrecz odwrotnie rozbierałem nie jedn mikuni i niejedna pompe paliwa
kyller jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.01.2010, 14:44   #9
Sławekk
 
Sławekk's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Strzelin
Posty: 1,677
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Sławekk jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 11 godz 43 min 30 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał kyller Zobacz post
kompletnie inny materiał , nie wydaje mi sie zeby był delikatniejszy a raczej wrecz odwrotnie rozbierałem nie jedn mikuni i niejedna pompe paliwa
Jeśli rozbierałeś to wiesz , że nawet kolor jest inny i służą do czegoś innego .
Chodziło bardziej o to , że coś takiego istnieje .

Ale jeśli zbieramy info o meąbr. - mając uzasadnione wątpliwości to :

- zbieramy je po to , aby po destylacji zostało to co wartościowe
- nie stać w miejscu .... wierząc że ....

Pozdrawiam serdecznie
Sławekk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.01.2010, 17:04   #10
Dzięgiel
 
Dzięgiel's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Poznań
Posty: 130
Motocykl: RD04
Dzięgiel jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 11 godz 49 min 0
Domyślnie Aktualna lista

Aktualna lista:

Aktualna lista:

RAMIRES - RD07 - 4szt
newrom - RD07 - 2 szt
Vooytas - RD04 4szt
Sławekk - RD07 - 4 szt
JuIo n- RD07 - 10 szt
mczmok - - 10 szt
Iwan - RD04 - 6 szt
Hero - RD07a - 4 sz
Winc74 - RD04 - 2sz
Misza - RD07 - 2szt
Dzięgiel - RD04 - 4szt

kopiujcie i kto chętny niech się dopisuje
__________________
A challenge for those who go. A dream for those who stay behind...
Dzięgiel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Naprawa membran ... krótka instrukcja lamera :) puntek Uklad paliwowy i wydechowy 11 30.11.2016 10:40


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.