![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Dzieju jak jechałem asfaltem przez Rosję to miałem 42zęby z tyłu. Przed większą górką przeładowaną 03 musiałem redukować do 4 biegu
![]()
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA ![]() ![]() XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Dlatego jednak fabryka przewiduje co będzie optymalne i nie mając dużej mocy pole manewru nie jest za duże.
Po za tym poziom przeładowania i większa górka to dość względne określenia. Ale rozumiem że na fabrycznych przełożeniach pojechałbyś bez redukcji ? Czy np po płaskim w pojedynkę już się dało normalnie? Pytam z ciekawości bo na razie pojeżdżę na 46.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 03.02.2025 o 05:41 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pomoc w diagnozie - brak zapłonu na niskich obrotach/brak reakcji na regulację śrubą mieszanki | Wasyl91 | Uklad paliwowy i wydechowy | 4 | 14.04.2023 16:00 |
Brak prądu. Rd 07a | Harnaś | Układ elektryczny i zapłonowy | 15 | 16.08.2016 07:49 |