![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Kiedyś była gęstość prądu w A
Teraz jest gęstość źródła - source density i tu lujon pozostawia stare ustrojstwa Pb daleko w tyle. Jak się jeszcze tam dołoży jakieś coś w typie igbt jak w spawarze z lidla to czemu nie. A skoro szczytowy przez pół sekundy to trochę mniej niż szczytowy przez kolejne 2 sekundy. Żeby pokręcić lub wspomóc powinno wystarczyć jeśli urządzenie jest zrobione dobrze.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Powiem szczerze że nie mam czasu i chęci na eksperymenty. Pewnie kupię ponownie urządzenie tej samej marki co mam https://www.ebay.it/itm/276664122997...3Avlp_homepage
Używałem go z zadowoleniem przez wiele lat , precyzując nie potrzebuję urządzenia, które odpali jednorazowo pojazd z rozładowanym akumulatorem, tylko takie co zakręci mocno rozrusznikiem przez przynajmniej kilkanaście sekund i czasem takich prób jest kilka raz po razie. Nie sądzę że te wszystkie maleństwa mają podobne kopnięcie jak urządzenia z akumulatorem ważącym kilka kg. W warsztacie mam zwykły akumulator 100 Ah z porządnymi grubymi kablami i zaciskami, odpalam tym wszystko co potrzeba.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Reglel napiecia/prostownik KTM lc8 | Roni92 | KTM | 4 | 22.08.2021 08:59 |
Aku w NAT AS a prostownik | Lukhor | Gadżety / wyposażenie | 11 | 04.02.2019 21:18 |