Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14.05.2024, 14:20   #1
nabrU
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
600-700zł, oryginalny z CRF1000 ma delikatnie za słabą sprężynę oraz zakres regulacji tłumienia mi brakuj tak ok 20 max 30% ale tylko do jazdy w 2 osoby i bagażem poza tym jest ok.
Ja mam w mojej CRF1000 oryginał z twardszą sprężyną Hyperpro, więc nie mam problemu tłumienia. Ale mój oryginalny amor zaczyna delikatnie puszczać olej. Stąd 'ekonomiczny' pomysł zakupu innego amorka, który miałby podobne właściwości jak oryginał z mocniejszą sprężyną. Bo podejrzewam, że regeneracja amora może być droższa niż zakup używki z CRF1100.
  Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jaki amortyzator skrętu do CRF1000 / CRF1100? Majster Gadżety / wyposażenie 32 31.12.2020 16:46
Padł tylny amortyzator GAMBOR Rama, zawieszenia, napęd 4 23.03.2011 22:26


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.