|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2012
Posty: 968
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Stary wyjadacz
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: żywiec
Posty: 1,054
Motocykl: RD07
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 54 min 14 s
|
![]() Cytat:
Consi... Faktycznie później doczytałem jak to robić. Mialem ponad min na zimnym. Jutro sprawdzę po 10 minutach od zgaszenia po jeździe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
trampkarz emeryt
![]() |
![]() Cytat:
https://pl.aliexpress.com/item/10050...d=gITlmkqrrWXB Podłączenie jest plug and go, żadnych błędów ani problemów. Ja sobie dorobiłem wyłącznik aby jeździć w dzień tylko na ringu i nie wypalać diód mijania bez potrzeby. Gdy wyłączam mijania mam komunikat LAMPF!, gdy włączam znika. Tak mi pasuje. Ustawiłem sobie na stałe trochę niżej niż zwykłą, żeby na pewno nie oświetlać. Cytat:
![]() Cytat:
![]() W kwestii oleju, ja u siebie używam w tym sezonie Shella Ultra 15W50 i motocykl bardzo ładnie na nim pracuje, zatem przy nim zostaję. Do wodniaka jakim jest R1200R z tych lat to nie podpowiem bo sie nie znam, a tam faktycznie 5W40 podobno i przy tym mokre sprzęgło więc samochodówka się nie nada jeśli nie chcemy ryzykować. Cezarus, w tych lat po 2013 to o ile się nie mylę, tylko RNineT pozostało nadal jako olejak DOHC, pozostałe Rki to wodniaki. ..................tymczasem............... zdjąłem Akrapa, przeprowadziłem testy dalsze na OEM tłumiku i znowu na Akrapie. Już ustaliłem przyczynę podwyższonego spalania zaraz po montażu Akrapa. Oto ona: ![]() Jako lekarstwo (zestaw naprawczy) chyba trzeba coś takiego: ![]() |
|||
![]() |
![]() |