|
![]() |
#2 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Odnośnie lampy LED, to ja mam dokładnie tą:
https://a.aliexpress.com/_mNCfsrW Pasuje bez specjalnej rzeźby, w razie potrzeby podpowiem jak ja to montowałem za radą mądrych ludzi. Uwaga - lampa nie ma regulacji góra dół światła z pokrętła jak oryginał. Mi to nie przeszkadza, głównie jeżdżę sam a do tego aby motocykl był właściwie ustawiony to mam pokrętło od tylnego amora. No i jeszcze jedna wada, dla mnie lampa jest super bo działa lepiej niż bym oczekiwał, na forum BMW ta lampa dla większości to chiński syf. To się nazywa dysonans poznawczy ![]() Z innej beczki - nie wiem czy to wina akrapa (nie powinno to wpływać i nie słyszałem ), żagla pt. Airflow (ale przecież mniejszy niż ta w ADV) czy hm... świątecznego trybu jazdy ale coś 6.3-6.4L spalanie jest za duże. Wcześniej palił od tak 5.2 do 6. Może jakaś regulacja potrzebna - śrubki w głowie albo czegoś w motocyklu ![]() Pozdrawiam Zimny |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Z innej beczki - nie wiem czy to wina akrapa (nie powinno to wpływać i nie słyszałem ), żagla pt. Airflow (ale przecież mniejszy niż ta w ADV) czy hm... świątecznego trybu jazdy ale coś 6.3-6.4L spalanie jest za duże. Wcześniej palił od tak 5.2 do 6. Może jakaś regulacja potrzebna - śrubki w głowie albo czegoś w motocyklu
![]() Pozdrawiam Zimny[/QUOTE] Dzięki za link do lampy ,przyglądnę się. Myślę że coś trzeba by pokręcić. Mam takiego akrapa w tym samym modelu i nawet przy pałowaniu nie przekraczam 5,5L, ja takiego kupiłem więc nie wiem czy był ustawiany po wymianie. Inna sprawa akustyka, fajne doznania przy pokonywaniu zakrętów, zmiany biegów, przegazówki ale długa jazda z autostradową prędkością jest męcząca. Przejechałem się wczoraj na targi do Krakowa i lecąc chwilami pod dwie paki akrap w połączeniu z scorpionami dawał wrażenie urwania głowy
__________________
Świeć pomimo wszystko Bierz przykład ze słońca Ma w dupie,czy kogoś razi |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC
Posty: 1,117
Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant
Przebieg: hohoho
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 9 godz 54 min 43 s
|
![]() Cytat:
Myślę że coś trzeba by pokręcić. Mam takiego akrapa w tym samym modelu i nawet przy pałowaniu nie przekraczam 5,5L, ja takiego kupiłem więc nie wiem czy był ustawiany po wymianie. Inna sprawa akustyka, fajne doznania przy pokonywaniu zakrętów, zmiany biegów, przegazówki ale długa jazda z autostradową prędkością jest męcząca. Przejechałem się wczoraj na targi do Krakowa i lecąc chwilami pod dwie paki akrap w połączeniu z scorpionami dawał wrażenie urwania głowy[/QUOTE] jak ja jeździłem kiedyś GS1200 to pamiętam jak z Rzeszowa do Wrocławia 2 baki spalił. Jazda autostradowa 140+. Ogólnie to poniżej 6 litrów nigdy nie schodził. A zrobiłem nim w sumie ponad 3 tys.km
__________________
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Herni, ty masz ciężką rękę, czego jak czego ale tego pewien jestem
![]() ![]() Dziś do roboty przyjechałem, grzecznie, cały czas ekspresówką 115-120. Ani o 1kmh więcej, obroty sobie do 4.5k kręcił. Póki co wychodzi 5.7L/100 z kompa. Zobaczymy jak po powrocie. Ewidentnie muszę pojeździć 2-3 zbiorniki żeby mieć jakieś miarodajne wskazania. Z innej beczki, gdzieś wspominałem że myślę żeby kupić sobie rower. W końcu znalazłem coś adekwatnego: ![]() Tylko nie wiem jak tam jest stelaż rozwiązany pod kufry ![]() ![]() |
![]() |
![]() |