Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 29.03.2023, 07:13   #1
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,590
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 5 dni 9 godz 41 min 18 s
Domyślnie

ja pier... licze karby w filrze nie mam czasu na polerowanie
__________________
buziaki
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.03.2023, 10:41   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 8 s
Domyślnie

nigdy nie robiłem nie stosowałem ale wypowiem, się... masakra

rury w procesie produkcji są polerowane - to jest obróbka końcowa nadająca powierzchni idealnie gładką powierzchnię.

podczas użytkowania zawsze powstają mniejsze lub większe uszkodzenia które skracają życie uszczelnień co daje polerowanie już pisałem...

proponuję podzwonić po producentach takich elementów i podpytać a nie pisać jakieś bzdury o filtrach...
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.03.2023, 11:12   #3
Silv
 
Silv's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2017
Miasto: Mrągowo
Posty: 265
Motocykl: XR4
Silv jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 dni 18 godz 33 min 42 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
nigdy nie robiłem nie stosowałem ale wypowiem, się... masakra

rury w procesie produkcji są polerowane - to jest obróbka końcowa nadająca powierzchni idealnie gładką powierzchnię.

podczas użytkowania zawsze powstają mniejsze lub większe uszkodzenia które skracają życie uszczelnień co daje polerowanie już pisałem...

proponuję podzwonić po producentach takich elementów i podpytać a nie pisać jakieś bzdury o filtrach...
Dokładnie, rury zawieszeń się poleruje i to normalny zabieg. Też wyznaję tą zasadzę że przy wymianie uszczelniacza delikatnie poleruję gładź rury nośnej. Zresztą sztyca tylnego amora w mojej XR który był oddawany do regeneracji u jednego z lepszych tunerów zawieszeń też była polerowana i często widziałem takie zabiegi. I mówimy tu o mikrorysach a nie śladach od płaskiego śrubokręta bo si komuś omknął przy wyciąganiu przeciwpyłowego albo nabijaniu uszczelniacza przez podkładkę
Silv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Topienie Burej Suki Zimy felkowski Imprezy forum AT i zloty ogólne 18 03.04.2010 20:05


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.