|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 31 min 2 s
|
![]()
Myślę ze to jest kwestia przede wszystkim Twojej osobowości,
- jeżeli czujesz że musisz nieco sobie a może innym coś jeszcze udowodnić - weź KTM-a - jeżeli zależy Ci na mocy, chcesz być zawsze pierwszy- Weź KTMa - Jeżeli komfort Jazdy am dla Ciebie drugorzędne znaczenie. - WEZ KTMa - jeżeli chcesz być mistrzem Piachu i skoków weź.KTMA Ja wybrała Afrę.. ![]() ![]() ale.. znam przynajmniej kilku ziomków którzy wybrali KTM-a ![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Olsztyn
Posty: 137
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 15 godz 13 min 28 s
|
![]()
Dubel, ex dzięki.
Potwierdziliście to co myślałem. Złotym środkiem między NAT a 1190 byłby 1090. A jak do tego grona ma się 1290. Wydaje się świetny na asfalt bo duży i cieki, najgorszy w teren, właśnie bo opasły i ciężki. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
koła do NAT 1100 z 1000? | nocny | Hamulce, kola, opony | 5 | 04.08.2023 16:45 |