![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
To wszystko od jednego producenta pewnie. Od razu radzę wymienić olej (2,5W) i większość uszczelnień. U mnie konieczne też było uszczelnienie kołków ustalających śruby regulacji tłumienia.
Generalnie działa nie gorzej od oryginalu, tyle, że IMO w przypadku 90% aplikacji/użytkowników nie ma to sensu ![]() Pozdr rr
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Amortyzator skrętu do NAT | HarryLey4x4 | Gadżety / wyposażenie | 213 | 03.10.2024 11:15 |
Amortyzator skrętu | Rychu72 | Rama, zawieszenia, napęd | 12 | 17.12.2022 16:14 |
Amortyzator skrętu | ramires | Wszystko dla Afryki | 52 | 22.10.2012 22:59 |