![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() |
![]()
Ciężko porównywać 11litrowe silniki w ciężarówkach mające po np 40 litrów oleju z filtrami wielkości silnika malucha do tego kręcące sie po 1500-2000obr ....z silnikami motocyklowymi.
Silniki motocyklowe kręcą sie 2-3x szybciej niż samochodowe i średnio 5-6 x szybciej niż ciężarowe. Tak czy inaczej jeszcze nie zrobiłem AT więcej niż 8tyskm do wym, najczęściej zmieniam przy 6-7.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Szczecin
Posty: 182
Motocykl: RD07a
![]() Online: 20 godz 54 min 14 s
|
![]()
Chcecie powiedziec, ze dobrze by bylo gdybym wymienial olej na trasie? Podejrzewam, ze trasa zamknie sie w 12stu tys. km
|
![]() |
![]() |