Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12.07.2022, 15:15   #1
Bohun
 
Bohun's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2010
Posty: 556
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Bohun jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 dni 17 godz 59 min 52 s
Domyślnie

Można jeszcze tak:

1. Stara szkoła mówi: wkręć śrubę regulacji składu mieszanki do oporu i wykręć 2.5 obrotu.

2. Sprawdź pływak. Zacięty lub działający w nieodpowiednim zakresie utrzymuje zbyt wysoki stan paliwa w komorze pływakowej.
__________________
Kto prędko daje, ten dwa razy daje.
Bohun jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
niskie obroty maxymalne Mallory Uklad paliwowy i wydechowy 12 15.10.2016 19:01
Niskie obroty na ssaniu jez Uklad paliwowy i wydechowy 8 12.10.2015 19:07
Wkręcane krućce do synchronizacji Vooytas Regularne czynności serwisowe 41 04.05.2014 14:26
Niskie obroty za wysokie. RD03 sloneczny Uklad paliwowy i wydechowy 16 06.07.2011 22:18
wysokie obroty po dluzszym postoju kkk Uklad paliwowy i wydechowy 6 09.06.2009 07:40


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.