![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Przed wymianą uszczelek nie było takich problemów?
Rozumiem, że zaczynasz z wolnych obrotów, synchronizacja je podnosi i nie potrafisz zejść z powrotem? ps. Nie wiem jak w XRV, ale w XTZ jest tak, że jedną przepustnicę ustawiasz na wolne obroty, a drugą (bodaj prawą) doregulowujesz śrubą synchronizacji. Jeśli w XRV jest podobnie (co do zasady) to problem może być w gaźniku, który jest nadążny... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
W jednocylindrowej XT/XTZ jest tak jak piszesz - gaźnik nazwijmy to główny i wspomagający. W Afryce jest dużo prościej. Każdy cylinder ma swój pojedynczy gaźnik. To jest dużo, dużo, dużo łatwiejsze do ustawienia niż w YDIS. Jedyny problem to żeby te dwa osobne gaźniki miały identyczne obroty na wolnych - do tego służy cięgno mechaniczne między nimi - dyszel mały który otwiera przepsutnice i trzeba go tak ustawić żeby podciśnienia były jak najbardziej równe. Wg. mnie cięzko stwierdzić co tu jest nie tak. Trzeba sprawdzić wszytsko co ma wpływ na podcisnienia: - krućce dolotowe do gaźnika i ich szczelność i prawidłowość montażu, - krućce do silnika i ich szczelność i prawidłowość montażu, - sam gaźnik czy wszytsko OK - membrany całe? itd..itp... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Posty: 556
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 miesiąc 2 dni 17 godz 59 min 52 s
|
![]() Cytat:
Jechałem kiedyś z "podkarpacia" do Krakowa. A4 jeszcze nie była wybudowana. W pewnym momencie zegarek z kokpitu odpadł i zgubiłem go. W Krakowie na Grzegórzeckim moto zaczną kichać i dusić się. Nie mając wyboru zatrzymałem się i rozebrałem paść prawie przy głównej ulicy. zacząłem sprawdzać wszystko, świece, regulacja etc kręcenie wszystkim możliwymi regulacjami. Okazało się że zegarek wpadł pomiędzy dźwigienki łączące reakcję drugiej przepustnicy. ![]() Radość x2 zegarek się znalazł i silnik znowu zaczną ładnie pracować. Wasyl91 Zrób jeszcze test na "plaka". Odpal moto i popsikaj w okolicach gaźnika i zwróć uwagę na obroty.
__________________
Kto prędko daje, ten dwa razy daje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
niskie obroty maxymalne | Mallory | Uklad paliwowy i wydechowy | 12 | 15.10.2016 19:01 |
Niskie obroty na ssaniu | jez | Uklad paliwowy i wydechowy | 8 | 12.10.2015 19:07 |
Wkręcane krućce do synchronizacji | Vooytas | Regularne czynności serwisowe | 41 | 04.05.2014 14:26 |
Niskie obroty za wysokie. RD03 | sloneczny | Uklad paliwowy i wydechowy | 16 | 06.07.2011 22:18 |
wysokie obroty po dluzszym postoju | kkk | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 09.06.2009 07:40 |