|
|
#11 |
![]() |
nie chcę używać słów
ale serio koledzy te lane kółka i 19'' z przodu u mnie totalnie dyskwalifikuje ten motocykl. przecież to wypisz wymaluj Duke390 z dodaną łatką Advenczur, żeby klikacze kupowali. obiecałem sobie, że moja przygoda z KTM zakończyła się na LC4 i na wskrzeszanym sukcesywnie 200EXC. to co się słyszy na temat eksperymentów na klientach za kasę tychże i niedopracowanych detalach, spowodowałoby, że czułbym się, że jeżdżę jak na bombie. zupełnie niepoważnie patrzę na sfjatowo firmę, która wypuszcza sprzęty potrzebujące aftermarketu bo fabryka nie dała sobie rady z czymś tam a skala była tak duża, że na recall nie było ich stać i stwierdzili, że mają w dupie. osobiście znam tylko horrorhistorie z zespołem sterowania przepustnicy wtrysku w 690 oraz szczające sprzęgło na które rzekomo pomaga Oberon, ale po wydaniu czapki kasy na motocykl nie chciałbym w serwisie udowadniać, że nie jestem wielbłądem. pewnie w serwisach Hondy również można się odbić od drzwi ale IMO, rzadziej się tam bywa w sposób nieplanowany. nie twierdzę, że CRF to motocykl idealny 'bo mam', ale w kategoriach obiektywnych typu: bezawaryjność, zasięg, 21"/18", skoki zawieszeń, niska deprecjacja, raczej nie ma KTM do niej skoku. oczywiście - niższa moc to jest fakt, ale sytuacji w których tej mocy brakuje jak do tej pory nie stwierdziłem. na koniec - 390 jest brzydki jak pleśń. 300rally po prostu cieszy oko - przynajmniej moje ;D
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 521 | 05.10.2025 21:49 |
| Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 11:02 |