|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2012
Posty: 968
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]()
Robert to dziwne , ale pisze, że nic się nie zepsuło . Jeżdzi nim codziennie do roboty (300km).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Znaczy się, że i wodniaki po latach dopracowali
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
trampkarz emeryt
![]() |
![]() Cytat:
![]() ![]() ![]() Przy takim przebiegu GS nie powinien mieć już trzeciego dyfra, czwartego sprzęgła i ogólnie wyświetlać choinki błędów i problemów? Update z dlubania przy moim - nie odnotowałem niespodzianek. Motocykl w kategorii demontażu owiewek, dostępu do różnych elementów jest zaskakująco.... przyjemny. Taki agrotechniczny w pozytywnym znaczeniu ![]() Kolejne zdziwienie (w sumie nie powinno być ale jednak) - alternator. Normalnie to jest pod deklem, wiadomo. A tu jak z samochodu żywcem. No i moc tego altka jak na motocykl to jakiś kosmos pt. 700W ![]() Pozdrawiam Zimny Ostatnio edytowane przez zimny : 09.02.2022 o 08:06 |
|
![]() |
![]() |