![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
Administrator
![]() |
![]()
Dubel , powiem tak , niech każdy robi jak uważa , uważasz cteka za króla niech ci tak będzie jak ci z tym dobrze.
Ja nie będę i nie mam zamiaru dalej o tym dyskutować z jakiego powodu i na czym oparłem swoje zdanie. Nie próbuj tanich zaczepek , nie mam na to czasu. Pałeł , dziwne że nie skojarzyłeś ale przy 50 było wyraźnie A a nie Ah. nabrU , mam dostęp. Wiecie co skończyłem dyskusję , wiadomości które potrzebowałem uzbierałem. Dostałem propozycję otrzymania cteka na próby , skorzystam , ale wątpię by mi się chciało o nim coś pisać skoro wszystkowiedzący wiedzą wszystko i nie dopuszczają innych możliwości. W ostatnich 3 tygodniach , ładowałem 11 akumulatorów ( na kolejny czekam) , uzupełniłem znacząco pojemność w trzech , pozostałe cztery napompowane z lekkim zwiększeniem prądu , w jednym napięcie spoczynkowe wzrosło z 12.4 na 12.8V , jeden postawiony z długiego postoju 9.84V ...... No to miłej zabawy z prądami. Zostawiam głos innym.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
1 kask - kilka nazw | bouli | Kaski | 3 | 30.04.2015 17:47 |
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach | flippy | Przygotowania do wyjazdów | 4 | 22.08.2014 23:28 |