Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30.10.2021, 10:36   #1
Mallory
 
Mallory's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,524
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
Mallory jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 2 godz 24 min 21 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Prince Zobacz post
Nie jest tak jak piszesz. Jest z tym problem. Zdarza mi sie szukać części dla znajomych i innych. Jakieś elementy skrzyń, pompy oleju, wałki kopnika i kopki niektórych modeli XT/TT/TTR Jak masz już zużytą głowice pod wałkami to resztę raczej sie już puszcza na części. Ewentualnie jakieś czary odprawia u świątka byle polatało do wciśnięcia następnemu. O ramach już było.


Rzeczywiście dorabiaczy jest cała masa, tylko ze drobiazg ze jakość do tych dychawicznych wytworów z PRLu jest żałosna. A tu chciałoby sie podrabiać yamahe? Podobno nie bardzo lękliwy jestem, ale wolałbym nie testować w japonczyku wałka skrzyni biegów dorabianego przez pana Miecia na fuchę. Trochę inna skala. Moze do tech 15 koników to jeszcze bym sie zgodził.
To mam inne doświadczenia.

Np. kopniaki nowe ebay:

https://www.ebay.pl/itm/NEU-NEW-KICK...-/383449264345

https://www.ebay.ca/itm/192020555532...kAAOSwNclhc8sb

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-...86627-306-5969

Nowy w ASO i jest dostępny:
https://yama-sklep.pl/

Tyle, że cena wysoka, bo ponad 800 pln za kopkę, ale jest.

Kopniaków używanych na ebayach jeszcze więcej. Sam sprzedałem z rok temu używkę. Na facabooku w PL silnik jest cały aktualnie z kopką za 1000 pln.

Nie trzeba od razu też robić u pana Miecia. Głowicę można tutaj np.


Zresztą co do XT to ten facet ma biznes na nich oparty:
https://www.motoritz.de/

Zauważyłem jednak, że problemem jest cena... do niedawna było tak, że części były bardzo tanie w używkach i te motory były tanie. Zmieniło się to i trudno niektórym zaakceptować kosztowny remont silnika w XT lub w Afryce.

PS.
Służę pomocą (serio) w kupnie części do XT w ASO w Poznaniu, mam blisko bardzo i mogę podjechać. Jak robiłem 34L z silnikiem z 83 to było wszystko absolutnie - korbę OEM na inny otwór dolny niż reszta XT z Japan ściągali, ale w 2 tygodnie była.

Ale dajmy spokój XT.

Co do Junaka - to wiadomo, że tylko u nas jest taki szał. Że nie jadą... nie hamują... nie ma znaczenia:)) Nie mam Junaka, ale bardzo lubię zapał środowiska junakowego w Polsce. Jest legendą i tyle. A ceny zabijają:)
__________________
<br>
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien.
Mallory jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Chip Tuning Borkow Silnik, sprzęgło, skrzynia 33 16.09.2024 21:11
Tuning CRF1000 mdxmd NAT - Warsztat 0 25.01.2020 18:45
Jaki olej do singla na długą wyprawę? Lupus Silnik, sprzęgło, skrzynia 33 05.10.2017 22:46
Tuning Afryki. Tomasa Wszystko dla Afryki 118 18.01.2016 21:39


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.