![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Co wy z tymi Junakami? No piękne i romantyczne (od 20 lat mam kompletnego luzem i już nie za długo naemeryturze poskadam). Niemniej nie jechały i nie hamowały. Piepszyly się srodze. Cały fun to ten ingleze ausgang i stabilność w łuku. Ówczesne, mam tu na myśli lata '80, emzety czy jawy choć zapier.daly dynamiczniej takiego funu nie dawały.
Co do remontu paździerza. Właśnie włożyłem kilka koła w 640. Może i bez sensu ale jaką mam opcje? 300L? Fajny ale jakis taki... Portos. 690? Chyba jednak lepiej taką kasę uczciwie przepić. Inne duale z zacięciem terenowym?
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Chip Tuning | Borkow | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 33 | 16.09.2024 21:11 |
Tuning CRF1000 | mdxmd | NAT - Warsztat | 0 | 25.01.2020 18:45 |
Jaki olej do singla na długą wyprawę? | Lupus | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 33 | 05.10.2017 22:46 |
Tuning Afryki. | Tomasa | Wszystko dla Afryki | 118 | 18.01.2016 21:39 |